Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Ο θαυμαστός κόσμος μας!

Βίντεο του BBC, που μας έστειλε η Ελευθερία.
Το τραγούδι του μεγάλου καλλιτέχνη της jazz, Louis Armstrong, "What a wonderful world", διανθισμένο με εντυπωσιακές εικόνες του κόσμου μας!
Για όποιον θέλει τους ελληνικούς στίχους (που ακούγονται στα αγγλικά κατά την διάρκεια του βίντεο), είναι πιο κάτω.




"What a wonderful world"
Οι ελληνικοί στίχοι (σε κάπως ελεύθερη απόδοση)

Βλέπω πράσινα δέντρα και ρόδα κατακόκκινα
Τα βλέπω να ανθίζουν για 'μας
Και λέω από μέσα μου: Τι θαυμάσιος κόσμος!

Βλέπω γαλάζιους ουρανούς και σύννεφα λευκά,
την λαμπρή ευλογημένη μέρα και την σκοτεινή ιερή νύχτα
Και λέω από μέσα μου: Τι θαυμάσιος κόσμος!

Τα χρώματα του ουράνιου τόξου -τόσο όμορφα στον ουρανό-
υπάρχουν και στα πρόσωπα του κόσμου που περνά,
Βλέπω φίλους να δίνουν τα χέρια λέγοντας "τι κάνεις"
και στην πραγματικότητα να λένε "σ' αγαπώ".

Ακούω μωρά να κλαίνε, τα βλέπω να μεγαλώνουν
Θα μάθουν πολύ περισσότερα απ' όσα εγώ ποτέ
Και λέω από μέσα μου: Τι θαυμάσιος κόσμος!
Ναι! Λέω από μέσα μου: Τι θαυμάσιος κόσμος!

Ακούστε και το τραγούδι από την ανεπανάληπτη φωνή του Λούις Αρμστρονγκ:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου